Päivitetty: 2.9.2024

Kaupungin asiointipalvelut ovat keskitettynä Asiakaspalvelupisteeseen, joka sijaitsee osoitteessa Torikatu 8.

Asiakaspalvelupiste on lähellä luontaisia kulkureittejä, jonne asiakkaan on helppo tulla ja jossa asiakas pystyy hoitamaan useita eri asioita samalla kertaa. Sieltä saa myös neuvoja ja ohjeita esimerkiksi sähköisten palvelukanavien käyttämiseen.

Palvelupisteestä saa yleisluonteista neuvontaa (ml. vesilaitoksen sopimusasiat) ja tarvittaessa ohjaamme asiakkaat eteenpäin asiantuntijapalveluihin. Palvelupisteessä voit hoitaa myös venepaikkojen ja viljelypalstojen varaamisen sekä maksamisen.

KELA
Kaupungin asiakaspalvelupisteessä toimii Kelan etäpalvelupiste ma-to klo 9-12.
Etäpalvelupisteellä saat videoyhteyden Kelan palveluneuvojaan.
Erillistä ajanvarausta ei tarvita.
Asiakaspalvelupisteeseen ei voi jättää Kelan postia, vaan se tulee lähettää Kelaan
(Kela PL 10, 00056 KELA)
Kelan puhelinpalvelu
Kela

Pisteessä on asiakkaiden käytössä asiakastietokone, jonka avulla voi käyttää kaupungin sähköisiä asiointikanavia. Asiakasneuvojilta saa tarvittaessa opastusta.

Etusivu