Heinolan kaupungin laskujen lähettämisessä asiakkaille on havaittu ongelmia

seteleitä ja kolikoita

Heinolan kaupungin lähettämien laskujen jakelussa asiakkaille on havaittu ongelmia alkuvuoden aikana. Provincia Oy:n järjestelmähäiriön vuoksi osa Heinolan kaupungin laskuista ei valitettavasti ole tavoittanut lainkaan asiakasta. Osa näistä laskuista on Provincia Oy jo ehtinyt toimittamaan Intrumille perintään avoimina erääntyneinä laskuina. Häiriöitä on havaittu useammalta päivältä ja ongelman laajuus on vielä yhtiössä selvityksessä. Tällä hetkellä häiriö näyttää kohdistuvan kahden viikon ajanjaksoon helmikuussa.

Provincia Oy postittaa lähettämättömät laskut asiakkaille uudelleen. Laskulle ilmoitetaan saatekirjeessä uusi eräpäivä. Kaupungin laskuilla on aina maksuaikaa 21 päivää laskupäivästä. Provincia Oy on yhteydessä Intrumiin virheellisesti perintään siirrettyjen laskujen osalta. Asiakkaita, joille on lähtenyt aiheeton muistutuslasku laskusta, pyydämme olemaan yhteydessä Provincia Oy:n maksuntarkkailuun.

Pahoittelemme tapahtunutta.

Laskutiedustelut:

Provincia Oy
Maksuntarkkailu
puh. 03 821 4019
maksuntarkkailu@provincia.fi

Lisätiedot:

Provincia Oy
Anna-Kaisa Packalén
toimitusjohtaja
puh. 050 353 2390
anna-kaisa.packalen@provincia.fi

Heinolan kaupunki
Piia Paasiranta
talouspalvelupäällikkö
puh. 044 797 5743
piia.paasiranta@heinola.fi

Takaisin ajankohtaisiin
Etusivu