Heinolan kaupunki tarkentaa asiakaspalvelupisteen sulkua koskevaa viestintää

Kuvassa Heinolan kaupungin asiakaspalvelupiste, osoitteessa Torikat 8

Heinolan kaupungin asiakaspalvelupiste Torikatu 8:ssa on suljettu ajalla 15.9.-26.9.2025.

Asiakaspalvelupiste jouduttiin valitettavasti sulkemaan yllättävien poissaolojen vuoksi. Korvaavat asiakaspalvelupisteet on nimetty seuraavasti:

  • Kulttuuritoimisto (Kauppakatu 4, 18100 Heinola) palvelee asiakkaita kalastuslupien, viljelypalstojen sekä venepaikkojen ostoihin sekä yleiseen neuvontaan liittyen
  • Uimahallilla (Urheilukatu 3, 18100 Heinola) asiakkaat voivat totuttuun tapaan ladata kuntosalikorttinsa
  • Torivoudin kautta hoituvat torimaksut ja muut toriin liittyvät asiat, puh. 050 505 337 tai kalle.helen@heinola.fi
  • Etä- ja kokoustila Spotti, Torikatu 8, palvelee normaalisti, paitsi pe 26.9.2025 klo 11–15 ovet ovat suunnitellusti suljettuna henkilöstön kehittämispäivän vuoksi
    • tilavarauksia voi tehdä sähköisen tilavarausjärjestelmän Timmin kautta,
    • puh. 044 469 4225 tai spotti@heinola.fi
  • Kelan etäasiointipiste on auki normaalisti viikolla 39
  • Sähköiset palvelut palvelevat vuorokauden ympäri osoitteessa: 

Spotin aulaemäntä ohjaa asiakkaita Torikatu 8:sta oikean palvelun äärelle. Pahoittelemme tilanteesta mahdollisesti aiheutuvaa harmia.

Lisätietoja

Hanna Hurmola-Remmi
hallinto- ja kehitysjohtaja
+358 44 780 1420

Netta Malin
elinkeinopäällikkö
+358 44 797 6229