Visit Heinola
Visit Heinola
  • Viestintä. Kuva: Sami Soljansaari, Heinolan kaupunki.
  • Viestinnän periaatteet

    Heinolan strategian arvot ohjaavat myös viestintää ja markkinointia. Heinolan viestinnälliset arvot ovat asiakastyytyväisyys, suvaitsevaisuus ja läpinäkyvyys, yhteistyö ja ammattitaito.

    • Asiakastyytyväisyys: kaupunki on demokratiaan ja vuorovaikutukseen perustuva palveluorganisaatio, joka ottaa avoimesti vastaan palautetta ja kehittää aktiivisesti palvelujaan käyttäjien toiveiden mukaan.

    • Suvaitsevaisuus ja läpinäkyvyys: jokaista asiakasta kohdellaan viestinnässä tasa-arvoisesti. Asukkaat, yritykset ja muut yhteisöt, henkilöstö, luottamushenkilöstö ja tiedotusvälineet saavat todenmukaista tietoa ajoissa ja selkeästi esitettynä niin, että viestintä herättää luottamusta kaupunkiin ja sen palveluihin.

    • Yhteistyö: Heinolan kaupunki toimii viestinnässään ja markkinoinnissaan aktiivisena maakunnallisen yhteistyön rakentajana ja Itä-Hämeen seudullisena keskuksena. Se verkostoituu alueellisesti, kansallisesti ja kansainvälisesti.

    • Ammattitaito: Kaupungin viestintä perustuu henkilökunnan asiantuntemukseen sekä taitoon ja tahtoon palvella asiakkaitaan ensiluokkaisella tavalla.